12 Mart 2014 Çarşamba

Bugün seni hiç tanımıyormuşum gibi hissettim. Hiç hayatıma girip birazcık olsun bile mutlu etmemişsin gibi hissettim. O kadar soğuk ve mesafeliydin ki bana karşı şaşırdım. 
Üzüldüm aslında. Bir sürede olsa hayatıma dahil ettiğim birisiyle öyle konuşmak çok can sıkıcıydı. Umutlanmamı istemediğin için belki böyle davrandın. Ben umudumu kestim adam senden. Çok önce kestim. Gidişinin ardından gün saydım, bir süre sonra bıraktım. Unuttum ne zaman gittiğini hayatımdan. Ama unutmadığım tek bir şey var sana en çok ihtiyacım olduğu zamanda gitmen. Gitmiş olmanı hazmederim unuturum ama sana ihtiyacım olduğunda gitmeni unutamam. 

1 yorum:

  1. Biri tarafından tam anlamıyla tanınmak için ne yapmam gerekir? Herhangi birinden söz ediyorsak verilecek yüzeysel birçok cevap var. Herhangi biri değil konu sen olunca verecek bir cevap bulamıyorum. Aklıma gelen birkaç ihtimale karşı tatmin olamıyor ya da tedirginlik duyuyorum. Bilemiyorum; sadece göz göze uzun süre bakışmamız bile yeter sandım. Daha ileri gidelim istedin. Sarıldık. görüşmek üzere ayrıldık belki ama ben hala sarılıyordum sana. O kadar kısa süreli ve anlamsızdı ki senin için herşey hayatına ne zaman girdiğimi unuttun. Benim gibi birinin varlığı varsayımdı belki, diğer tanıdıkların gibi gördün beni belkide, Belkide senin için hiç olmamıştım.

    YanıtlaSil